top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תHagit Kikin

צילומי דורות (צילומי משפחה מורחבת)

עודכן: 2 באפר׳ 2023

צילומי דורות או בשמם השני צילומי משפחה מורחבת, הם מתנה מיוחדת ויקרת ערך שתוכלו להעניק למשפחה שלכם. תיעוד על זמני של ההרכב המשפחתי הנוכחי על כל דורותיו, מהסבא והסבתא, דרך הילדים ובני זוגם, הדודים והדודות, הנכדים, הנינים ועד לאחרון הצאצאים.


המטרה היא ליהנות מזמן משפחתי מגבש באווירה טובה, לתת לכם להיות מי שאתם ולהביע את עצמכם ואת האהבה והחיבור שלכם ומעל הכל, לספר את הסיפור המשפחתי הייחודי שלכם.

תמונה של משפחה מורחבת - צילומי דורות בטבע

איפה מצטלמים צילומי דורות?

צילומי דורות הם צילומי חוץ. הלוקיישן האידיאלי הוא יער/פארק שבהם יש עצים גבוהים ומרחב לקבוצה גדולה של אנשים. הם בטוחים (רחוקים מכבישים), נגישים (עם שבילים מסודרים) ושקטים.

ניתן לצלם גם אצלכם בבית, במידה והבית גדול ורחב ידיים ומואר ויש לו חצר שיכולה להכיל את כולם. בשיחת ההכנה לצילומים, אני אכוון אתכם למיקום הכי מתאים.


מה לובשים בסשן צילומי דורות?

הכי חשוב שיהיה נח!

צילומי דורות בטבע הם צילומים פעילים שבהם הולכים ומטיילים וגם יושבים על האדמה, והילדים הצעירים יתרוצצו ולכן חשוב שיהיה לכם נח בלבוש, כדי שתהיו נינוחים ותוכלו להתרכז בלהיות אתם.

לפני הצילומים ישלח אליכם קובץ הנחיות לבוש, שאלות על מה חשוב לכם בצילומים, המלצה כיצד להתארגן לצילומים ומה כדאי להביא אתכם.


תמונות מבוימות או טבעיות?

גם וגם! סשן הצילום משלב בין העמדות מונחות ורגעים טבעיים (ולא מבוימים).

חלק מהאנשים מרגישים לא בנוח מול המצלמה ולפעמים צריך איזשהי הכוונה והנחייה כדי לשבור את הקרח. לדוגמה - הליכה עם ידים שלובות. תנועה היא דרך מעולה לשחרור המבוכה וליצירת הנאה.

הסגנון שלי הוא תיעודי ואותנטי. כזה שתופס את כל הרגעים שבין לבין, כמו הסקרנות של הילדים, הצחוק והריצות וגם את הבכי והפרצופים הלא מרוצים. אני אוהבת לתפוס את הרגעים שבהם אתם מרוכזים בעצמכם ובחיבור אחד עם שני, מה שיוצר פריימים מרגשים וייחודיים.

לתמונות הקבוצתיות שבהן כולם מסתכלים למצלמה – גם יש ערך רב. כאשר רואים כולם בבירור, נוצר תיעוד מלא של כל השושלת המשפחתית המיוחדת שלכם.


אפשר להביא את חיית המחמד המשפחתית לצילומים?

בוודאי! הכלב, החתול או האיגואנה הם חלק בלתי נפרד מכם ואתם מוזמנים בשמחה גדול לשלב אותם בצילומים. אני בעצמי בעלת 2 כלבים ואוהבת חיות מאוד.


מה עושים עם מזג האוויר לא מאפשר לקיים את סשן צילומי הדורות?

אני עוקבת אחרי התחזית בקפידה ומתריאה על כך מראש, כדי שנוכל להחליט ביחד האם לקיים את הצילומים או לתאם מחדש


איך מתנהל סשן צילומי הדורות?

כדי לנהל נכון את הסשן, חשוב לי לדעת מכם לפני, מה הפריימים שהם חובה מבחינתכם ואותם אנחנו מצלמים בהתחלה. ברגע שסימנו וי על כולם, אנחנו זורמים עם מה שקורה בזמן אמת.

בתחילת הצילומים אני מציגה את עצמי ומסבירה מה הולך להיות ואיך הסשן יתנהל. כשהכל ברור וידוע מראש כולם רגועים. חשוב לציין שאני פתוחה וקשובה לבקשות שלכם בזמן הצילומים כדי שתצאו מרוצים ותקבלו את מה שחלמתם עליו.


מתי תקבלו את התמונות מסשן צילומי הדורות?

בימים שלאחר סיום האירוע, אני עוברת על התמונות, מסננת את אלו שיצאו פחות טוב (מטושטשות, עיניים עצומות וכיו"ב), ושולחת לכם את הגלריה לצפייה ובחירת התמונות שתרצו לערוך מתוך הסשן.


בסיום העריכה, אשלח לכם קישור להורדת כל התמונות באיכות מעולה להדפסה.

המלצתי, מעבר לקבלת הקבצים הדיגיטלים, להזמין אלבום תמונות איכותי מתמונות נבחרות, כדי שתוכלו לדפדף בהנאה ולהזכר כמה כיף ומרגש היה לכם והתמונות לא ישארו במעמקי המחשב.

המאמר תרם לכם? קיבלת את המידע שחיפשתם? יש דברים נוספים שחשוב לכם לדעת על הסשן? מאוד אשמח שתכתבו לי בתגובות - זה יעזור לי לעזור לכם :-)





64 צפיות0 תגובות
WhatsApp link
bottom of page